در حال بارگذاری
امام‌جمعه بجنورد:

حضور گسترده مردم بار دیگر حماسه‌ساز می‌شود

شماره خبر : 795 - https://asreatrak.ir/short/eoP1A

امام‌جمعه بجنورد گفت: انتخابات روز سرنوشت‌ساز مهمی برای مردم ایران است که مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی مانند همیشه حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

 به گزارش عصر اترک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در بجنورد با تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم دهه اول محرم گفت: شهادت در فرهنگ ما به‌عنوان یک فیض الهی و عظیم به شمار می‌آید.

 وی با اشاره به اینکه عزت جامعه اسلامی ما از ماه محرم نشأت گرفته، افزود: فرهنگ عاشورا علاوه بر ایران، در سراسر جهان فراگیر شده و تداوم دارد.

 نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: برکات خون و راه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی باعث شد که رابطه بین مردم و حاکمیت قوی‌تر شود.

 وی با اشاره به برگزاری دومین دوره چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: طبق قانون اساسی تصمیم‌گیری امور نظام در عرصه‌های مختلف مدیریتی بر عهده مردم است.

 امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر این موضوع که رئیس‌جمهور با رأی مردم به مدت چهار سال انتخاب می‌شود، گفت: براین‌اساس فرد منتخب، رئیس‌جمهور همه مردم ایران است.

 نوری با بیان اینکه کمک به منتخب مردم وظیفه همه مردم ایران است، بیان داشت: براین‌اساس موفقیت رئیس‌جمهور باعث اعتلای مردم و جامعه خواهد شد.

 وی ادامه داد: انتخابات روز سرنوشت‌ساز مهمی برای مردم ایران است که مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی مانند همیشه حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

 نوری افزود: مشارکت مردم تأثیر به سزایی در خنثی‌کردن توطئه، دروغ و گزافه‌گویی‌های دشمنان دارد و فرد اصلح با پشتوانه مردم در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات